Fenerbahçe şampiyon olunca oğlum çalıştığı yerdeki abilerine pasta getireceğine söz vermiş ortaya böyle kutlama pastası çıktı.Fenerbahçeyi kutluyorum zaten bizede böyle şampiyonluk yakışırdı.
Şuanda 59 ziyaretçi çevrimiçi 28 ziyaretçi, 31 robot, 0 üye Tüm zamanlar: 553 de 10-07-2025 08:43 am UTC Bugünkü Maksimum Ziyaretçi Sayısı: 89 de 05:28 am UTC Bu ay: 138 de 06-16-2026 06:27 pm UTC Bu yıl: 328 de 05-22-2026 05:22 pm UTC